Daar gaat ze bijna! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van mauddehaan - WaarBenJij.nu Daar gaat ze bijna! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van mauddehaan - WaarBenJij.nu

Daar gaat ze bijna!

Door: Maud

Blijf op de hoogte en volg

04 Januari 2017 | Nederland, Heiloo

Hoi Allemaal!!

Over 6 nachtjes is het dan eindelijk zo ver!! Dinsdag 10 januari vertrek ik voor 3 maanden naar Australie. Ik begin de eerste 5 dagen in Sydney, met een groep van Australian Backpackers. Daarna zien we wel verder, heb nog geen concreet plan. Mijn plan is sowieso om Rob en Dajaan daar te ontmoeten, en natuurlijk Dorien, Bob en Sam die in februari naar Australie komen! Na 3 maanden Australie is mijn plan om terug te gaan over Thailand, om daar nog 2 weken te backpacken met Suzanne Moes!
Mits ik geen heimwee krijg! Ieeskk.

Via deze blog ga ik jullie proberen op de hoogte te houden! Ik ga jullie natuurlijk allemaal vreeeeselijk missen. Maar ik heb er zin in!
Tot de volgende keer!! X

  • 04 Januari 2017 - 14:19

    Jeroen:

    Hee moffie!!
    Wat spannend allemaal niet.. eerst nog even een feest zaterdag en daarna gaan we natuurlijk allemaal vreselijk missen!
    We gaan je volgen

  • 04 Januari 2017 - 15:15

    Cato:

    Ik mis je nu al!!! :(:(:(

  • 04 Januari 2017 - 15:36

    Maddalena:

    You rock girl!! Ik volg je!!

  • 04 Januari 2017 - 15:46

    Heleen:

    Hoi Maud,

    Ga onwijs genieten wij zullen goed op Doedel passen zodat ze jouw straks weer kan verwelkomen.

    Lieve groeten en geniet Frans Heleen Doedel

  • 04 Januari 2017 - 16:35

    Trudy De Haan:

    hoi Maud, onwijs veeeel plezier daar. hopen dat je veel mag beleven.

    maar zien je zondag nog.

    lieve groetjes Piet en Trudy

  • 04 Januari 2017 - 16:36

    Door:

    Stoere chick!! Daar gaat ze!!! Je gaat een geweldige tijd tegemoet!
    Can't wait to have a beer with you downunder mate. See ya soon mate! XOXO

  • 04 Januari 2017 - 17:00

    Klaas Stuifbergen :

    Heel veel plezier daar en geniet ervan.

  • 04 Januari 2017 - 17:24

    Tonneke De Haan:

    Lieve Maud,
    Het "aftellen" is dus begonnen...
    Ik ga je, natuurlijk, een beetje in de gaten houden....dat hoort bij de taak van een Peet-tante. Misschien kom ik af en toe met een wijze raad op de proppen...waar je vervolgens
    Niet naar hoeft te luisteren en zeker niet naar hoeft te handelen hoor...
    Waar je Wel naar moet Luisteren is: dat je heeeeeeel erg gaat genieten en een te gekke tijd
    daar zult hebben!
    Goede, veilige reis en Heel Veel Plezier!

  • 04 Januari 2017 - 17:23

    Els En Wim:

    Wat een mooi avontuur. Dapper hoor!

  • 04 Januari 2017 - 17:29

    Sharon:

    Woehoeee zo stoer Maud!! Veel plezier en wij gaan jouw ook missen hier!! Have a good one!!
    Xx

  • 04 Januari 2017 - 17:46

    Suus:

    Super maudje!
    Spannend hoor! Goede reis en zaterdag nog even een goed afscheidsfeestje.
    Kussieeeees

  • 04 Januari 2017 - 19:06

    Marrie:

    Aftellen!!!! O zo spannend en leuk en stoer, gaaf, te gek ,cool,dapper en nog veel meer. Ga onwijs genieten van alles wat je meemaakt. Iedere dag is een feestje en anders maak jij dat er wel van. Heeeeel veeeeel plezier daar down under mate. Xx

  • 05 Januari 2017 - 07:57

    Leonie:

    Moffie! Ben trots op je! Het gaat zo leuk worden! Misschien komt de man van je dromen wel langs! Hou ons op de hoogte! Kijk erg uit naar je verhalen! Kus Leo

  • 06 Januari 2017 - 22:48

    Sanny:

    You go Girls! !!
    Houdeeeeeee en geniet!!!

  • 14 Januari 2017 - 15:57

    Wil:

    Ben benieuwd naar je eerste blog uit down under
    Onthou, niet de eind bestemming is belangrijk, maar de reis er naar toe.
    En plaats ff een foto als je verkering krijg met een aboriginal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heiloo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2017

Laatste dag in Aussie

24 Februari 2017

Back in Sydney

09 Februari 2017

Nieuwe update

20 Januari 2017

Eerste weekje zit erop

04 Januari 2017

Daar gaat ze bijna!

Actief sinds 04 Jan. 2017
Verslag gelezen: 678
Totaal aantal bezoekers 6971

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: